höstpyssel




så fint höstväder hela veckan i  sthlm, har nog tio matlådor med kantareller (tratt och gula, samt även gul trumpetsvamp och blek taggsvamp!) och nu ska jag göra lika många byttor med äpplemos, har så många äpplen efter min och johans räd! Har även en surdeg på jäsning, och ett recept på havrekakor, puh, men lika bra att passa på när momentum plötsligt infinner sig. Förutom mos tänkte jag göra paj av äpplena, och leva på äpplepaj i en vecka, går utmärkt att äta till frukost med filjmjölk, har jag upptäckt.

För övrigt klarade jag min första 6c+ idag, hurra!

 

rens rens rens


Kommentarer
Postat av: Magnus

Oj så trevligt det ser ut! 6c+ minsann, inte illa!

2010-10-02 @ 21:43:11
Postat av: lisa

ja väldigt trevligt, och värst vad du är huslig! Jag blir alldeles grön av avund!

2010-10-03 @ 19:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0