Börstigrundan

Min hålfot/häl är ju som sagt inte som den borde, det kan väl knappast ha undgått någon. Så just nu är det alternativ rörelse som gäller (alternativ träning låter kanske lite väl pretantiöst, med tanke på det makliga cykeltempot idag).

M och jag har cyklat Börstigrundan, mycket trevligt! Fint höstväder och träd i vackra färger. Vi tog vägen förbi Sköllen på hemvägen, och försökte titta på det som ett eventuellt framtida hem.

+
Ganska fin tomt i fint läge. 
Avsides men ändå ganska nära andra hus
Finns väg dit, och en färdig trädgård, och vatten och avlopp i ngn form (dvs, vi behöver inte läge mycket pengar på sådana tråkigheter).

-
Huset genomruttet = måste rivas
Verkar otroligt jobbigt, och dyrt, att bygga ett hus (men kanske lite rolit också)
Ganska nära Jocke (kriminella kids springer runt i trädgården på nätterna?)
Vi har ingen aning om vi får köpa det, och i så fall till vilket pris


Kommentarer
Postat av: susanna

vem är jocke?



okänt pris känns inte lika med -, tänk om det är jättebilligt?

2010-10-10 @ 20:09:04
Postat av: Lisa

Jocke är den kriminella grannen, i det fallfärdiga huset bakom nordtorpet.



Men även om inte priset är ett minus, är det ju i vilket fall oklart vad det kostar, och det i sig är ju lite av ett minus...

2010-10-10 @ 21:41:01
Postat av: åsa

jag tror starkt på sköllen! vem äger nu?

2010-10-10 @ 23:18:54
Postat av: susanna

jag känner mig också positiv! jag kanske kan försöka skyffla bort jocke om han ställer till med problem för er?

2010-10-11 @ 08:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0