äntligen fredag

hurra!

Jag har nyss börjat jobba igen efter lunchträningen, eller ska iallafall börja jobba när jag har postat det här inlägget. Helt schluss!! Det var det det jobbigaste passet jag varit på någonsin tror jag. Jag brukar ju undvika gympa, tycker det är så jobbigt att springa och vifta med armarna i luften. Men idag var spinningpasset fullt (kom inrusande med andan i halsen tre minuter i tolv), så jag fick gå på medelpuls-gypa istället. Phu! trött överallt! Så himla bra!

Det som inte var så bra var att jag vällte min kaffekopp, (på grund av ostyrsel i armarna, orsakad av armhävningar?) över en massa papper nyss, darn! 



Kanske borde sluta dricka kaffe vid skrivbordet, men så tråkigt! 

Kommentarer
Postat av: susanna

darn with the coffee! but good work with the gympa!

2010-10-24 @ 10:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0