Väntar på bussen

Väldigt vad dålig fart det är på bloggen nu för tiden... Ska vi lägga ner den? Men det kanske inte gör så mycket å andra sidan, trevligt med ett inlägg bara någon gång ibland också.

Jag har precis gjort färdigt en karta, ockh orkar inte riktigt påbörja nytt projekt på de 13 minutrarna jag har på mig innan bussen går, tänkte det kunde passa bra att blogg lite.

På måndag ska jag till en naprapat, som ska fösöka bota min hälsporre, och trycka kotan i ryggen rätt, det låter aningen obehagligt, men han vet väl förhoppningsvis vad han sysslar med. Han har väl också gått på naprapathögskolan och övat på de som kommer dit för behandling! Dessutom är han HV71s naprapat, och han kan ju inte hålla på att skada ishockeyspelare i tid och otid...

I måndags köpte vi nya skidor åt M, oj vad han kommer åka i vinter! Som vinden! det hade faktist gått utmärkt att åka skidor i Ulricehamn redan nu, men M:s har inte kommit från vallningen än, och mina är i Humla... dessutom har vi ju den lilla detaljen att ta hänsyn till att vi jobbar på dagarna och riktigt så mycket snö tror jag inte att det är att det går att åka på elljusspåret på kvällen.

Tre minuter kvar, nog bäst att börja packa ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0