helg och bröd


Härligt med helg! Jag har inte gjort mycket idag, Agnar II har fått jobba lite dock, blev riktigt goda dinkellimpor. Men jag fuskade lite om sanningen ska fram, hade i vanlig jäst också...






I övrigt har vi inhandlat en ny diskmaskin under dan, den gamla gick ju sönder här i veckan, och köparen av våran lägenhet ville gärna ha en. Eftersom vi hade sålt lägenheten med en diskmaksin tyckte vi att det var schysst att vi köpte en ny. Och dessutom är det ju skönt att ha diskmaskin för oss också tills vi flyttar.

Just nu håller M på att laga mat, risotto, älgfilé (lisaskjuten) och rödvinssås, jag blir så bortskämd!


Kommentarer
Postat av: susanna

jättefina bröd! trots fusket, är väl ok att fuska lite ibland..ebba jobbade lite med agnar i helgen och jag fick en egen limpa, jäste inte riktigt lika bra som mina har gjort det senaste, känns ganska bra att agnar inte är hur lättflörtad som helst

2010-05-10 @ 12:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0