Första korten med Canon

Vi har ju fått köpa Pers avlagda digitalkamera, uj vad kul!! Det blir riktigt bra bilder (och ganska många värdelösa när jag leker lite för vilt) utan större ansträngning.




Blommor precis bakom Kungliga (lägg märke till den fina skärpan i förgrunden och oskarpa bakgrunden, mycket nöjd!)


Porträttbild av Nice på KTH


Igår var vi på sågverksdag med Södra skogsägarna med mor och far på Väröbruk, tråkigt för dig Å att du missade!


alla barn, och M, fick klättra upp i de stora maskinerna. Om ni undrar varför han ser lite konstig ut så är det för att han visslar


På eftermiddagen övade vi inför alperna med en vandring i Sandsjöbacka


Nu ska vi äta frukost, sedan ska vi åka iväg till Hissingen och titta på en evetuell lägenhet åt min man, som han kan bo i under veckorna till hösten. Jag tycker nog att han var värd lite mer än järnvägsstationen Nice!




Kommentarer
Postat av: susanna

åh ser fram emot många fina kort i fortsättningen, verka jätekul, mycket bättre än min mobilkamera

2010-05-30 @ 19:17:03
Postat av: åsa

me too!!

2010-05-30 @ 20:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0