tvättdag

har haft ytterligare en mycket produktiv söndag, väldigt nöjd med mitt nya helgupplägg att bara gå ut fredagar. Har haft en väldigt hård springrunda idag (med mina väldigt otränade mått mätt) sprand med johannas kompis zoltan och vågade inte beklaga mig att det var för långt och hårt så när han väl övergav mig var jag tvungen att ligga flämtande på en gräsplätt i en halvtimma.

har oxå tvättat tre tvättmaskiner, det var på tiden, har tvingats ha på mig läskiga underkläder sen i onsdags.

akta dig för att bli skjuten imorgon fränden!!

Kommentarer
Postat av: lisa

det hade jag velat se, när du låg och flämtade alltså. Mycket bra av dig att springa dagtid tycker jag! (och alltså inte i skymningen)

2010-03-16 @ 19:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0