one to go!

nu är det inte mycket mer än ett dygn kvar innan jag åker till london, längtar så mycket! hoppas på:
-mycket häng med fränd!
-bra möte med handledare ett (ganska nervös, som vanligt, på onsdag gäller det, hjälp!)
-trevligt möte med handledare två (inget omdöme, bara uppdatering i allmänna ordalag)
-lite vårväder
-en tokbillig men ändock jättefin vårjacka från primark (vad tror du om oddsen fränd, har du varit där på sistone?)
-kaffe på något särskilt ställe (var var det nu igen fränd?)
har även fått i uppdrag av ebba att styra upp åsas datingliv, så laddar inför det. Tips och idéer?
känns tokigt att jag ska vara borta i nästan två veckor. Med tanke på att jag ska vara borta så länge tänkte jag att jag skulle klättra ordentligt under veckan som gått. Tog mig vatten över huvudet, har så ont, armarna är inte att tala om, men även knän, leder, rygg, nacke, fingertoppar...har svårt både att cykla (aj aj hålla i styret) och skriva på tangentbordet.

Kommentarer
Postat av: lisa

oh, your poor thing! Maybe you are the weak one? remeber your pain after the abs training? (oh, do not kill me!) and, I shoudnt speak, I am the one who could not train for 6 weeks just because of the little cold (or maybe the lunginflammation)



Have the very good time in London!

2010-03-29 @ 22:19:03
Postat av: susanna

is the exact same pain as after abs in london, except for in the arms, you are the clever person!

2010-03-29 @ 23:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0