Hemlig resa


I helgen hände den hemliga resan, det var hemskt spännande må ni tro! Och vilken resa sen! Vi åkte mot Göteborg, och stannade i Göteborg. Jag började fundera lite när vi åkte in vid ICA-focus, och det var som jag misstänkte, vi skulle bo på Gothia Towers. Så väldigt roligt! På 16:onde utsikten var det fantastisk utsikt över stan. Och tänk, bara en hiss upp till de goda jordgubbsdrinkarna.

Nästan ännu bättre blev det på kvällen, Magnus tog med mig till Basement. Vår första restaurang med en stjärna. Ojojoj, vad det var gott. Vi åt en 6-rätters avsmakningsmeny, ankelver, maräng doppad i flytande kväve (medan vi såg på), rökig hälleflundra (röken var liksom under en huv, som servitrisen lyfte på vid bordet), unggrisnacke... Alldeles fantastiskt!

Morgonen därpå fick vi frukost på Heaven23 (restaurangen högst upp i tornet), vid bordet bredvid oss satt Magnus Uggla, och några av hans körtjejer. De spelar ju på Rondo ni vet. Magnus gillar inte äggiga våfflor kan jag berätta, frasiga ska det vara!



Här är vår nya matta. I förgrunden mina naglar som jag tyckte matchade fint.

I morgon intervju!


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad trevligt det låter!! inte så dumt att lyxa på hemmaplan. Intressant med den rökiga fisken, de har så mycket ideer nu för tiden



och oj vilken fantastisk matta!!

2010-03-08 @ 21:52:55
Postat av: susanna

så hemskt trevligt det låter, vilken lyxmat! och jättefin matta. Lycka till på intervjun!

2010-03-09 @ 08:55:05
Postat av: åsa

hur gick det?

2010-03-09 @ 23:46:05
Postat av: Lisa

trir det gick ganska bra. De ska interbjua en till, och sen höra av sig. Spännande!

2010-03-10 @ 08:38:14
Postat av: susanna

hur tyckte du att det verkade?

2010-03-10 @ 11:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0