Snart semester....

Tillbaka i Londania efter en snabbvisit i Oslo, något bitter över att jag behövde åka dit själv har jag expensat som aldrig förr! Men det gick bra, var mycket nervös över att Harald lämnat mig åt mitt öde men alla norrmän hade fattat ett gemensamt beslut att prata engelska med mig och helt plötsligt förstod jag vad det är vi disskuterat de sista tre månaderna.

Ska bli så roligt med semster, kan inte bärga mig! Borde inhandla ett regnställ, men funderar på om bikina måhända är ett alternativ?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Bikini och converse kanske?



M undrar hur entrecoten smakade.

2010-06-25 @ 11:46:44
Postat av: Lisa

will absolutley not forget camera, have take many pictures of sister in binki (and converse?) in rain on alptop!

2010-06-25 @ 11:48:20
Postat av: asa

oh yeas!



entecoten var mycket god! kannde mig mahanda lite tragisk som bestaller enrecote som room service

2010-06-25 @ 16:42:29
Postat av: ebba

Åsa, har du förstått att jag kommer och hälsar på dig? JAg kommer sent på onsdagen den 7 juli och åker på lördag tidig kväll. OK?? Tycker att det skall bli roligt. Hoppas att du är hemma. När jag kommer alltså.

2010-06-27 @ 15:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0