dagens outfit

Tycker det är hög tid för en dagens outfit här på bloggen, de har ju i sanning lyst med sin frånvaro! Ni har väl också saknat dem?

Magnus och jag har tagit första steget mot att köpa likadana träningsoveraller. Var på Freeport idag, och helt ovetande av varandra (nästan, jag tipsade honom om att de hade fina skjortor på MQ) köpte vi varsin rutig peak-performance skjorta i 70-tals stil. När vi kom hem och provade till våra mörkblå jeans blev det alldeles solklart våra nästan likadana outfittar var som klippta och skurna för "dagens outfit" på bloggen.

Looki!




Kommentarer
Postat av: susanna

åh vad fint!! och vilket gott skratt jag fick mig så här på måndag morgon, väl poserat!

2010-06-14 @ 08:40:32
Postat av: Lisa

Tack! :)

2010-06-14 @ 09:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0