the nice day

så väldigt trevligt och svettigt i sthlm, någonstans mellan 25 och 30 grader idag också, so lovely! hittat ebbas telefon-dator sladd så skryter lite med det fina vädret, i am sorry. Efter jobbet på förmiddagen träffade jag johan på the nasty udde, men var hela TRE nakna män där, jag var där först och blev jätteförskräckt, stod och stirrade stint upp i himlen och visste inte vart jag skulle ta vägen. Johan räddade det hela genom att föreslå en brygga en bit bort, nudist-fri och allt, i like. Badade, åt lunch, badade igen, och cyklade till skolan. Satt på q ett par timmar men eftersom jag höll på att frysa ihjäl (lättklädd, blött hår, effektiv luftkonditionering) var vi tvungna att flytta ut, till en mycket lämplig, helt öde uteservering på systerobror. Känns som halvt sommarlov!
gigantiska blommor, bengt agerar måttstock (så stilig måttstock!)
Jag tror på björnloka, eller kanske jätteloka.Någon som vet?

Kommentarer
Postat av: Lisa

oh look at that, how lovley!! Varför är det inte sånt väder på västkusten?



Verkar som om du och Åsa delar fobin för nakna män. Väldigt lustig syn när hon snabbt som en vessla backade ut ur en bastu i Italien på grund av en mycket naken man.

2010-07-08 @ 09:03:56
Postat av: susanna

det hade jag också gjort! for sure! hade en liknande incident med en bastu jag gick in i, att det satt en man där som iof inte var naken, men jag blev förskräckt ändå och ville genast backa ut. men det gjorde jag inte, var rädd att han skulle bli ledsen så tvingade mig att sitta en respektabel stund innan jag behärskat tågade ut igen.

2010-07-08 @ 10:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0