oväntat möte!

Ojojoj, jag sprang just in i en gammal kompis, från St Anton. Brandlarmet gick här på jobbet, som vanligt var det falskt alarm, men vi måste ju ändå gå ut, och samlas osv. Monica hade med sig en man/kille från besöksrummet, som tittade mystiskt på mig, och sedan utbrast "visst är det Lisa?".

Jag kände vagt igen honom men kunde inte placera honom (ansikten är inte min starka sida). Men, eftersom han kände igen mig kunde vi reda ut situationen. Han var en var de som jag umgicks mest med i St Anton, allra mest hängde jag ju med Viggo, men Daniel som han heter, kom nog därefter. Han flickvän Frida kom ner till Österrike efter ett tag, och de flyttade in i rummet bredvid mitt. Åsa, du vet där vi bodde?

Vilken chock att springa ihop med honom här, nio år senare! Det visade sig att han och Frida bor här i Kungsbacka också, och att han jobbar som mäklare på Fastighetsbyrån, och hon på Swedbank. Vi bestämde att vi ska äta lunch en dag nästa vecka, alla tre. Kan kanske bli lite konstigt, men mest kul tror jag!

(Han hade för övrigt sett mig på stan några gånger och tyckt sig känna igen mig)

Kommentarer
Postat av: susanna

nej men, vilket sammanträffande!

2010-01-27 @ 13:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0