måndag igen

Och det känns som om vardagen har slagit till med full kraft. Men det är ju tur att det är vardag ibland också, hur roligt vore det att vara ledig jämnt? Däremot hade jag väldigt gärna varit ledig en dag i veckan, till exempel onsdagar... tänk så skönt att aldrig jobba mer än två dagar i sträck.

Ikväll ställer Ebba till med fest, väldigt trevligt! Och snäll som hon är har hon sagt att hon ska se till att laga gi-mat... Ska bli så roligt!

Vad har ni för er en måndag som denna?

Nu ska jag jobba lite.

Kommentarer
Postat av: susanna

oh vad trevligt, ha det så roligt!



jag pluggar och ojar mig över min stackars stackars mage, fortfarande aj aj aj aj, kan väl inte vara normalt med akut tränngsvärk i en vecka, något måste ha gått sönder?

2010-01-18 @ 18:30:29
Postat av: Lisa

yes, I belive you have broken your middle body!

2010-01-19 @ 10:09:25
Postat av: Magnus

Very very good that you still have you upper and lower body intact, yes.

2010-01-19 @ 10:30:49
Postat av: susanna

so very broken, worse today than yesterday. good indeed i have arms legs and head.

2010-01-19 @ 12:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0