hello!


the gherkin, som man ser från åsas fönster


insåg just att jag inte gjort något inlägg på hemskt länge, så tycker att det är dags. Jag är i london hos å, i skolan för tillfället nervös (men samtidigt sömnig, konstig kombination) inför första mötet med min nya second supervisor. Hjälp.

Är rädd att å inte tycker att det är så bra att jag är här - i lördags övertalade jag henne att skicka ett meddelande till mike, som inte svarade på nästan ett dygn (troligtvis för att han vill gifta sig med å och därför misstycker godtyckliga sms efter midnatt lördag kväll och föredrar artigare sms kring femtiden söndag eftermiddag). Igår råkade jag dra med mig henne på en trettiominuters abs class (skaffat femdagars gratis gymkort) som resulterade i att vi inte kunde gå, sitta, stå eller äta på resten av kvällen på grund av att våra missandlade magmuskler hamnade i något slags kramptillstånd. Och nu kommer träningsvärken. Som sagt, å tycker inte att jag är full av bra idéer.

Nåväl, snart möte. Spännande.

Kommentarer
Postat av: Lisa

JA, det var roligt med ett inlägg Nisse!

Det låter som ett väldigt effektivt gympass!

2010-01-12 @ 15:04:32
Postat av: Lisa

Ska ni på orientering på tors föresten?

2010-01-12 @ 15:09:15
Postat av: Magnus

Ahh the pain, yes?

2010-01-12 @ 16:41:41
Postat av: lisa

jag igen, hur gick mötet med tvåan????

2010-01-12 @ 16:47:06
Postat av: Ebba

Jag tycker att det låter som att ni har det väldigt bra!



Susanna, jag har beställt en bok som skickas hem till dig i ditt namn. SÅ du behöver inte undra vad det är för konstigt som kommer. Jag tänkte komma upp 21. Får jag det?

2010-01-12 @ 23:10:09
Postat av: susanna

vet inte om orienteringen, nu har vi ju gympasset..and yes, the pain the pain



meeting not go so well, i talk too much, am too nervous, tell him i will give him the email, darn



såklart du får!

2010-01-13 @ 13:08:00
Postat av: Lisa

whats darn wrong with giving him the email?

2010-01-13 @ 14:03:46
Postat av: asa

send might be the more appropriate, she will after all not deliver i egen hog person on silver plate.



mike mer troligen pa dejt med het tjej som vagrar ga darifran forran ett dygn senare, better he dates me, will leave alone

2010-01-13 @ 14:44:07
Postat av: susanna

will indeed not deliver on silver plate, hope he does not think i mean i will, and is waiting. darn darn darn



you will leave alone for sure, except for late on saturday nights when fränd is around

2010-01-13 @ 17:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0