grattis och välkommen!

till ebba alltså, som fyller år idag och flyttade in igår, så roligt, var inte lätt att vara singelboende, vet inte vad jag hade gjort om det varit mer än två dagar mellan cia och ebba, kanske varit tvungen att flytta till gbg/london i en vecka? Hemskt välkommen till ebba i vilket fall!

Ikväll ska jag åka skidor igen för första gången sedan humla, hoppas inte att jag har glömt allt som ni lärde mig, hur var det nu, böj på knäna i nedförsbackarna men inte vid stakning? Eller tvärtom?


Kommentarer
Postat av: Lisa

ja GRATTIS till Ebba!!



Böj på knäna i nerförsbacke!!

2010-01-22 @ 08:50:56
Postat av: ebba

Tack, tack kära ni!

2010-01-24 @ 22:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0