åter till vardagen

men vilket härligt jullov det har varit! Och så fantastiskt med all denna snö! Blev tillslut 15 pass, varav 12 på skidor. Men idag höll M på att köra livet ur mig, han drog som en tok i uppförsbackarna, jag hade ingen chans att hänga på. Får skylla på att jag har åkt lite mer än honom ... och lite på "the pain in my behind". Jag ramlade rakt på svanskotan igår, ajaj.


Susanna och Björn saknas, i övrigt hela "Humla all stars"


På väg till skidspåret


M ska hjälpa sin svärfar att grovarbeta



Kommentarer
Postat av: åsa

M redo för mågadagsverket! gick det bra?



ska på middag imorgon! har putsat hela kvällen, men vad tänker människan på, vad är det för fel med en högljud pub så man inte behöver konversera! (har tappat min aptit igen, ätit gummibärchen till middag sen jag kom tillbaka)

2010-01-06 @ 23:30:24
Postat av: lisa

Oj, middag på restaurang? Det var fancy! Hoppas ni hittar en som serverar gummibärchen!

2010-01-07 @ 08:22:03
Postat av: susanna

haha, vad fin m är!

2010-01-07 @ 12:16:17
Postat av: Magnus

Jodå det gick bra. Vi satte på snökedjor på Doris, oj så glad hon blev! Fast det motsvarade visst bara 0,5 % av ett mågadagsverke.

2010-01-07 @ 19:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0