8 minutes abs

är det nya här på jobbet. Anna hade visst insett på träningslägret hon var på i helgen att om hon ska orka staka 9 mil måste hon få ordning på sina magmuskler. Så från och med idag ska vi köra ett träningsprogram från you tube, som heter just 8 minutes abs som inledning på lunchen. Jag skulle vilja döpa om det till "åtta minuter sittups", men det låter ju inte riktigt lika häftigt.

Ett bra initiativ tycker jag, jag hoppas på att få magmuskler som sten!! Men vem vet, I might have broken my middle body tomorrow, det verkar ju kunna bli en effekt.... :)


Kommentarer
Postat av: susanna

good luck

2010-01-19 @ 13:31:11
Postat av: åsa

hur känns det nu?

2010-01-19 @ 21:05:02
Postat av: Lisa

inte så illa, jag har bara lite träningsverk. Känns inte som om jag har brutit min mellankropp!

2010-01-20 @ 10:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0