Love London!

Vilken helt fantastisk stad! Mycket kan det ha att göra med vädret, det var ju faktist vår där, 12-13 grader och sol, så härligt att gå runt i Hyde park och titta på alla fåglar, och ekorrar.

Shoppingen var ju också helt fantastisk, det slutade med att jag fick shoppingförbud... hade kunnat köpa hur mycket som helst tror jag. Särskilt tyckte jag om Banana Republic.

Och Inamo.... så väldigt trevligt!

Åsa var en mycket bra guide, särskilt informativ var hon om Towern, tydligen har det varit ett fängelse en gång i tiden, men eftersom alla fångarna fick ett rosa underställ (misstänkt likt hennes eget basplagg) frös de inte, fast man skulle kunna tro att det blev kallt där vintertid. Jag har en fin bild på hene där hon guidar om just detta, ska publicera den, och ngr andra bilder, ikväll.

Först dock jobb och träning (träning behövs efter all otroligt-icke-gi-anpassad-mat-och-dryck som slank ner).

Kommentarer
Postat av: susanna

oh vad roligt att ni hade det så bra, ser fram emot bilder!

2010-02-08 @ 13:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0