takfest


regnskur ett två eller tre i ordningen, minns inte

Tack för att ni kom allihop, det var hemskt trevligt, var det inte? Trots att vissa gäster inte fick sova, eller ens gå och lägga sig, i fred. Jag är glad över att ingen hyresgäst klagade, att okända män i små kläder insåg att de hamnat fel och gick någon annanstans, att vi stod ut på taket så länge som vi faktiskt gjorde, att ingen frös ihjäl, samt att alla plastglas på terassen inte regnade ned över valhallavägen under natten (det var i alla falla ganska många kvar på morgonen).


en kort stund utan regn


regn? inte regn?


jag tror på uppehåll. Ebba, ser det ut som, tror på regn.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag gillar regn! Jag var ute och gick i härligt spöregn både i går och i förrgår. Underbart!



Och tack för en väldigt trevlig fest (trots konstiga gröna "gubbar"...) och tack för en fortsatt trevlig helg. Men nu gäller VERKLIGEN min sthlmsstrejk!! Glöm inte det.

2009-09-02 @ 17:32:48
Postat av: lisa

männen i små kläder ja, dem hade jag nästan glömt!

dem var ju faktist ganska roliga, det såg så hemskt kallt ut!



2009-09-02 @ 22:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0