måndag

och tre dagar kvar till avresa NY. Så roligt. Men SÅ mycket som ska hinnas med före dess, och då tänker jag tyvärr inte på roliga saker såsom att skriva packlista och packa.

Eftersom jag aldrig tycks lära mig att planera, och inte att säga nej heller för den delen, har jag bokat in två möten, och ett sammanträde med vrålarga sakägare den här veckan (varför kan de inte bara hålla sams?). Ett av mötena plus träff med hantverkare har jag klarat av idag, (vi ska lägga om golvet i vårt vardagsrum). NU har jag precis börjat förbereda mig inför de arga människorna imorgon. Eftersom min chef är borta hade jag tänkt diskutera lite svårigheter med vår andra expert, Bengt i Halmstad. Dessvärre drabbades jag av ett ögonblicks panik när jag ringde honom och det visade sig att han har semester, ett sånt sätt!

Som tur var lugnade jag ner mig och tänkte till, "vilka känner jag mer som kan det här med skogsbilsvägar måntro". Ingrid Öhlund (mors lantmätarkusin) kändes som ett bra alternativ, men, dumt nog var hon också bortrest. Tur då att jag varit på kurs och skaffat mig ett nätverk. En av männen på VIPS-kursen jobbar i Alingsås, och verkade kunna vägar. (Dessutom har han gjort förrättningen på Hultavägen, Åsa). Som tur var (inte minst för min stressnivå, man kan väl säga att jag är liiite sent ute) svarade han och hade dessutom väldigt bra idéér, phu!

Nåväl, nog bloggat, dags att börja på pp-presentationen för vägförrättningen.

Å, vad är det för varor som gäller den här veckan?

Kommentarer
Postat av: susanna

oj oj, låter kämpigt, men bara några dagar till!

2009-09-15 @ 08:14:15
Postat av: ebba

Hur länge är det ni skall vara borta?



Om ni, mot all förmodan, skulle passera en Victorias secret under er lilla vistelse så får ni mer än gärna shoppa loss åt mig! De har en serie krämer, parfym osv som heter "My desire". Jag skulle bli så glad om ni vill köpa en parfym och en burk body butter (som jag sen givetvis betalar).



Puss

2009-09-15 @ 09:01:41
Postat av: Lisa

vi är borta till på måndag. Jag skriver upp dina önskemål, jag är också sugen på en victoria secret så det är inte alls omöjligt att vi går förbi en sådan

2009-09-15 @ 09:46:57
Postat av: ebba

Det är en fantastisk affär!! Fast underkläderna är inte så fina som man tror.



Om inte mina önskemål finns i butiken (jag vet att de var borta ett tag men skulle komma åter), får du gärna välja annan valfri doft (men inte pure seduction eller något som luktar vanilj). Vilka jobbiga krav jag har!

2009-09-15 @ 11:35:33
Postat av: Magnus

Jag är inte så sugen på victoria secret.

2009-09-15 @ 18:32:39
Postat av: Ebba

Nu tycker jag att du har lite dålig attityd, Magnus. ;)

2009-09-16 @ 00:22:17
Postat av: åsa

Åhh har han byggt hultavägen, det var inte illa!!!



är det ingen som vill ha något från london, jag har ju hela fredagen att slå dank på (känner mig lite överflödig)?



veckans stora besvikelse är veckobladen, inte ett skvatt :(

2009-09-16 @ 08:19:39
Postat av: ebba

Du kan ju också leta upp victoria s. och shoppa loss!

2009-09-16 @ 09:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0