fredag!

ikväll ska jag gå på bio, händer inte så ofta och ska bli väldigt trevligt att sjunka ned i en mjuk fåtölj, lägga upp fötterna (hoppas på att det inte sitter någon framför) och bara koppla av. Ska se public enemies, någon som har sett den? Hänger upp allt mitt hopp om att den är bra på att johnny depp är med.

Igår var jag, åsa och alex och simmade på kronobergsbadet (så mycket trevligare än gih-badet). Jag tyckte att vi skulle simma i en kvart. Alex tyckte att vi skulle simma i en hel evighet. Åsa, som vanligt när hon har betalat inträde till en simhall, var lättövertalad angående evigheten. Höll på att frysa ihjäl men kändes inte så dumt ändå att ha simmat ordentligt när jag väl fick gå upp.


Kommentarer
Postat av: Lisa

så åsa har hittat en likasinnad, det var ju skönt för henne!

2009-09-04 @ 11:37:39
Postat av: susanna

bra för henne...men..jag var ju alldeles blå

2009-09-04 @ 13:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0