besök!

Måndag morgon i grupprum på kth med å. Extremt dålig timing den här veckan: eventuellt sista veckan som jag har ett jobb, vilket borde innebära att jag fokuserar helt på att tjäna ihop så många slantar som möjligt. Men icke. Eftersom jag även har plugg-deadline på torsdag måste jag även plugga så mycket som möjligt fram till dess. Dilemma! Men lutar åt att fokusera på att plugga ändå, dels för att det är viktigare (tror jag?) och dels för att jag av lite olika anledningar är väldigt inspirerad för tillfället och helt enkelt inte kan låta bli att plugga.

Idag kommen för övrigt Kerstin på besök, hurra!

Kommentarer
Postat av: Lisa

varav denna inspiration?

2009-09-14 @ 12:44:21
Postat av: Anonym

bra bok, igenkännande av namn, dvs min dublin-handledare och externa examinator (dum anledning kanske, men känns av någon anledning SÅ bra), det faktum at jag börjar förstå, hittande av konferens...etc

2009-09-14 @ 19:05:43
Postat av: Lisa

framförallt att du börjar förstå låter ju fantastiskt bra!

2009-09-15 @ 08:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0