present


så fin!

har fått en fantastisk present av cia, som tyckte att vi behövde muntras upp med något efter att helgens trauma. Resultatet ser ni på bilden, en hammare/skruvmejsel i rysk docka-stil. Som här ska snickras. Jag kasnke till och med kan laga conny. För er som inte har hört har någon stulit connys sadel. Katastrof. Nu har conny ingen sadel, bara ett hjul, och inga fungerande trampor. Men han har iaf en lapp på sig som talar om att sssb inte får städa bort honom. Måste ta honom till en läkare.


Lila cias, rosa min.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Stackars Conny! Ringde du till polisen och sade att sadeln var stulen från cykeln utan trampor och endast ett hjul? Och om du mot all förmodan gjorde det, vad sade de då?

2009-10-07 @ 21:19:24
Postat av: susanna

jag får en känsla av att ebba, liksom många andra, gör narr av conny? fränden, support?

2009-10-07 @ 21:26:36
Postat av: Ebba

Jag skulle ALDRIG narra någon! I synnerhet inte Conny! Påhopp.

2009-10-07 @ 22:58:36
Postat av: asa

det ar for val, han ar en prima cykel!!!!

2009-10-08 @ 14:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0