london

har just kommit hem från första dagen på mitt jobb!!! (så tokigt att säga så)

bor i en väldigt väldigt fin lägenhet precis i närheten av jobbet, så hemskt dumt att jag bara kan stanna här i två veckor.

de andra männsikorna i min kurs verkar trevliga, en finsk tjej och en kille fån norrköping är i nordiska gruppen ihop med mig. är dock rädd att jag skrämt iväg killen, skulle gå hem ihop med honom idag och lurade ut honom på en väldig omväg, han verkade lite uppgiven på mig.

så hemskt ensligt här i min lägenhet, vill ha besök!!!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej vännen!

Jag tror att du har gjort succe´ idag! Inte har du skrämt iväg den där killen, han är numera helt betagen av dig!



Du kommer snart hitta en ännu trevligare lägenhet. Inte vara orolig, allt ordnar sig.



Puss och kram

2009-10-05 @ 23:18:43
Postat av: Lisa

Ja vem skulle inte bli betagen av dig i din buisness-utstyrsel!

2009-10-06 @ 09:24:57
Postat av: susanna

jag tror också att han är helt betagen, alt 1 till office romance!



saknar dig så hemskt mycket, pain everywere last night =( känner behov av att...tja, jag vet inte, helt enkelt inte vara själv, så påtagligt då att jag numera är halv. Men gör mitt bästa för att på osjälviskt vis skicka många goda och stärkande tankar, hoppas att allt går fortsatt bra!

2009-10-06 @ 11:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0