gräsänka

M har åkt till Köpenhamn, och imorn ska jag till Malmö. När jag kom hem tog jag fram isterband ur frysen och lade mig på soffan för att vila lite, och hoppades att jag skulle piggna till. Var så hemskt trött när jag kom hem från jobbet, lång, stressig dag.

Råkade slumra till lite framför tv:n, vaknade och gick in i duschen, fortfarande lika trött, då började jag få en alldelels galen idé, tänk om jag skulle beställa hem pizza. Jag menar hemkörning, hur lyxigt är inte det? Sagt och gjort, isterbanden åkte in i frysen igen, och nu sitter jag och väntar på min pizza, ska bli väldigt spännande att se om de hittar.


Kommentarer
Postat av: åsa

hur gick det? kom den fram?

2009-10-06 @ 19:48:48
Postat av: ebba

Bra gjort Lisa! Lat får man vara även om man är en flitig Lisa.

2009-10-06 @ 20:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0