fredag kväll

kanske bästa tiden i veckan.  Idag har morbror Lennart begravts, mammas morbror alltså. Det var en väldig uppslutning, bland annat var AnnaPann där. Jag har inte så stor vana av begravningar, men den här var faktist förvånansvärt trevlig. Morbror Lennart var ju oxå närmare 90.

Har just hört att Obama fick Nobels fredspris, det måste ju vara lite av en sensation. Fast roligt tycker jag, undrar om nobelkommitten tänker i förebyggande syfte, liksom att han inte kan med att fortsätta kriga när han får fredspriset...

Åsa, det var förresten Arvid visst som satt i kassan när vi var inne och handlade där i affären vid Södra station, Pernillas föredetta stammbutik. Han var också med idag, och då såg jag ju att det var han som blivit så vuxen, konstigt! Ikväll har förresten Daniel Kjellen bokat aktiviteter på West Vilt.


Kommentarer
Postat av: åsa

det är värst vad folk växer till sig, så vuxen!



när ska daniel jkellen dit? det var värst!



ska väl ta och ta mig ut, kan ju inte vara hemma hela min första helg i london!

2009-10-10 @ 13:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0