usch..

..önskar jag kunde säga detsamma som lisa om inga symptom, dessvärre är jag inte lika symptomfri, usch för förkylning. Och ironiskt nog är det först nu när jag börjar bli frisk som det faktiskt känns väldigt trist att vara sjuk, tycker att humöret varit ganska väl under veckan trots sjukdom men nu känner jag mig bara så olycklig, fryser ända in i märgen trots underställ, stickad tröja (ebbas gamla), mössa och halsduk, ont i näsan, ont i ögonen...usch usch usch. Vill bara gå hem och krypa ned unde fem filtar och dricka tio koppar te. Men vem har tid med det? Gnäll. Dessutom smakar kaffet illa. Tänkte att bloggen kunde tjänstgöra som gnällforum, som ni kanske märker, ursäkta mig.

Nu har jag gnällt klart.

Roligt att höra att vaccineringen gick bra lisa, inte ens ont i armen, du är en übermenschen! till skillnad från mig, vet ni att jag fått diagnosen 'motsatsen till en übermenschen'?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Din lilla stackare, det låter ju inte alls särksilt bra! Men snart är det iallafall helg, då får du stanna hemma i sängen så mycket du vill! Vem i hela friden har gett dig den diagnosen? Jag kände mig för övrigt verkligen inte som en übermensch förra veckan när jag var lite småsjuk, minns du hur mycket jag gnällde då?

2009-11-27 @ 13:07:13
Postat av: susanna

inte stanna hemma, deadline på tisdag, måste plugga, men sovmorgon och inte så många timmar iaf.



dum kiropraktor, högst oförskämt



kommer inte alls ihåg att du gnällde!

2009-11-27 @ 13:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0