söndag morgon

hello,

är fortfarande inte helt uppstigen, klockan är 13.03, som det kan gå!  var ute på fest med mina rumskompisar igår, det var väldigt trevligt! så snällt av dem att ta med mig. hoppas er middag var trevlig, tänk att äta älg på det viset, ni är så kompetenta!

jobbet går fortfarande bra, var ute och gick med min gamla klasskompis natalie (som jobbat där ett år allaredan) och hon påstod att anastasia hade bestämt sig för att anställa mig allaredan i sthlm, så märkligt, men tur förmodligen eftersom jag var fullständigt skräckslagen väl på plats här för intervju.

Nu får jag snart besök!! så roligt!!!!!

Kommentarer
Postat av: susanna

oh, you are so cool! must have made the fantastic impression, very proud of fränd!

2009-11-01 @ 15:36:06
Postat av: lisa

så duktig! also very proud!

2009-11-01 @ 18:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0