novembergrått

Ja november lever verkligen upp till förväntningarna på en grå månad. Det måste ju vara så här års man ska ta en resa till solen, vill minnas att jag tänker så varje år så här års och ändå har jag aldrig kommit iväg någonstans i november. Bortsett från när Elin och jag åkte jorden runt... då var vi nog på Nya Zeeland i november, eller möjligen på Fiji, bra mycket bättre.



Men, eftersom jag med största säkerhet inte kommer komma iväg till Fiji i år ska det bli roligt att åka till Skövde i helgen iallafall. Solen kanske inte skiner där heller, men sällskapet kommer ju garanterat vara väldigt trevligt! Ska bli så roligt att träffa er! Före dess ska vi till Tylö bäck (utanför Halmstad) på länskonferens med jobbet tors-fre. Jag har svårt att uppbåda någon större entusiasm för sådan där tillställningar, särskilt som vi "under två intensiva dagar ska jobba med vär värdegrund". Flum!


Kommentarer
Postat av: susanna

jag tycker november känns helt ok än så länge, speciellt idag när det snöade! men fiji låter helt klart änu bättre..för övrigt är jag på kontoret idag(!)

2009-11-11 @ 15:24:34
Postat av: lisa

klart du tycker det som har varit i london sen november började... tss!

2009-11-11 @ 15:34:12
Postat av: susanna

ehem..tänkte inte på det

2009-11-11 @ 16:44:20
Postat av: åsa

kan hålla med om att det känns lockande att åka iväg till solen, en tröst är dock att jag upptäckt att mitt rum kan förvandlas till en bastu med mitt lilla element! Alldeles fantastiskt!

2009-11-12 @ 00:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0