jobb

Idag har jag haft ett utvecklingssamtal, det gick bra! Var övertygad om att jag skulle få sparken (första privata mötet sen vi började, och det var bara jag som hade fått kallelse, hugo och katarina fick senare under dagen) men hon var positivt inställd. Verkar som om jag kommer börja få egna kunder ganska snart (om ett par månader) väldigt spännande!

Annars är det bra här, lite kyligt vårt hus, värmen är trasig igen, männen är mycket upprörda! de är även upprörda på vår stackars städare, think she is the piece of crap, själv är jag mycket nöjd med henne, idag har hon till och med bäddat min säng och vikt ihop mina nytvättade trosor, känns som om cia är här :)

idag har jag sprungit! dock inte särskilt produktivt. är fortfarande nervös för att bli sjuten sen bion i helgen så jag sprang fram och tillbaka på en gångväg i min närmasta park, cirka 10 ggr, sen börja folk tro att jag var ett spån så var tvungen att gå hem

Kommentarer
Postat av: susanna

du är så duktig, läskigt med kallelse dock, kan ju tycka att de kan kalla alla på en gång!



städerskan låter hemskt kompetent tycker jag, think i had the hint fom cia the other day that i don't like to clean very much..



what is the cinema? at the loss?

2009-11-26 @ 09:23:07
Postat av: Lisa

oj, egna kunder, du måste ju vara jätte duktig!

2009-11-26 @ 15:10:57
Postat av: åsa

nej vi kommer nog få egna kunder allihop ganksa tidigt, de har ju så hemsk ont om personal (min livlina). Däremot måste jag ringa en klient imorgon, mycket nervös, och katarina är super på och vill jättegärna börja ringa men jag kan ju knappst säga nej och ge till henne, have to be brave! and better to get it overwith



saw the movie about the violece in east london, now think i will be killed everyday, yeas. harry brown is called

2009-11-26 @ 23:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0