fredagkväll

fasade lite för helgen, hade inga plans what so ever, och mitt rum är inte riktigt tillräckligt nice för att stå ut en hel helg. Men igår kväll just när jag skulle gå hem (hugo skulle hem och vågar inte gå ut med mina kollergor utan honom eftersom jag är en tönt) så fick jag ett meddelande av en av de andra new hires i uk-gruppen som undrade om vi kunde gå ut, väldigt trevligt, hon var supernice, har aldrig riktigt pratat med henne förrut. Så vi gick till puben där nordiska gruppen var. Där hamnade jag bredvid vår enda danska tjej, som jag heller aldrig pratat med förrut (måste sluta förlita mig på stackars hugo) hon var jättejärretrevlig så följde med henne till en spelning i soho. Bandet var jättebra, Alternative / Country / Balkan / Punk / Rock, påstår dom att det är en blanding av. Sen gick vi vidare och hamnade på en annan bar, där det var en trevlig engelsman :) nu har jag precis vaknat, antar att jag borde gå upp, har som plan att hitta en klänning till julfesten.

Kommentarer
Postat av: lisa

Det var bra! Anar jag lite likhet med grott-nick?

2009-11-28 @ 16:47:42
Postat av: åsa

ja visst var det ganska bra!

2009-11-28 @ 17:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0