fotboll

har just kommit hem från puben (hör och häpna!) var och tittade på frankreish-irland, en match som till min väns chris stora förfäran vanns av frankrike. det var en väldigt märklig upplevelse, puben var befolkad av lika delar fransoser och irländare som båda sjöng och skrek i godan ro, kände mig vansinnigt normal som snällt satt på min pall och tittade.

idag, och imorgon tror jag, var det bara katarina, hugo och jag på vårt kontor, alla andra är på tjänsteresa, mycket märkligt, vi har inte en aning om vad vi ska göra.

har kommit till klarhet med att mannen har flickvän, tog upp ämnet mycket diskret (hmm) idag och dessvärre verkar han inte vara lovligt byte, har tack lov en dejt med stefano imorgon så jag kan distrahera mig från min sorg.

Kommentarer
Postat av: Lisa

oh nej, flickvän! Men åandra sidan är det ju kanske inte en så bra idé med kontorsromanser, egentligen...

2009-11-20 @ 08:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0