ah..

har just kommit hem från sainsbury med ett brett urval ur deras apoteksektion. var och klippte mig härom dagen, som alltid var frisören mycket skeptisk och sa till mig och ta itu med mitt hår, så efter att ha läst och läst diverse olika omdömen bestämde jag mig för att köpa aussie 3 minute miracle, kostar bara tre pund på sainsbury så något av ett fynd om det fungerar. Väl där var jag tvungen att köpa matchande shampo oxå, ser ju så trevligt ut i badrummet :). men kunde inte hejda mig så inhandlade någon form av body lotion oxå, neutrogena norwegian formula, kommer ihåg att jag läste om den i cosmo för något år sen , ska tydligen vara alldeles fantastisk.

Däremot har det fortfrnade inte blivit någon klänning, börjar bli nervös, måste nog tvinga natalie att följa med nästa helg, vet inte riktigt var man ska lägga ribban när the är "black tie event".

hur har era helger varit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0