tillbaka till vardagen

har idag varit på sweco en sväng för att mejla mina filer jag hade glömt kvar på swecos hårddisk förra fredagen. Jag råkade ta fel nyckel i morse och fick därför cykla på peter hela vägen, tog sån väldig tid (tvärtemot vad man kan förvänta sig av en cykel som saknar bromsar - men jag är en sådan mespropp och trampar inte förrän jag praktiskt taget välter av för långsam fart) och var inte alls på sweco vid 7 som var tanken. men har iaf äntligen kommit tillbaka till kth och en väntande matlåda - tack fränden!

Det är så konstigt att börja plugga igen, jag har alldeles glömt bort vad det var vi sysslade med, har fått ett obegripligt excel-ark (som jag var med och utformade är jag rädd för) av c som jag spenderat de två sista timmarna med att försöka tyda. Det är inte lätt att vara glömsk.

hoppas italia é muito bene, grandissimo e optimo!

Kommentarer
Postat av: susanna

din italienska är alldeles strålande!

2009-05-26 @ 10:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0