sommarplaner och fantasi

jo, angående din fråga lisa, jag har fått ledigt från jobbet de två veckorna som jag är i nordamerika, vet inte om jag kan vara ledig något mer men några dagar är inga problem, jag är ju så flexibel. Har även planerat in en liten tripp till värmland, i sisådär början av juli, eller vad tror du k? Och lovat min mor ett besök på västkusten, då kanske jag även kan få hälsa på herr och fru gassner? Halmstad låter så hemskt roligt, vad sägs om mitten av augusti så kan förhoppninsgvis å följa med?

Apropå complementary och complimentary, har ni hört om en annan av åsas tentor, jag kommer inte ihåg ämnet men det var i vilket fall en fråga som krävde att man hittade på ett eget exempel, åsa svar började med "Det ligger en död man i garderoben...". Undrar just vad freud skulle säga? Jag sa ingenting när åsa berättade eftersom jag inte kunde sluta skratta på en vecka.

ebba, jag ringer strax upp, är på biblioteket!


9 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag som trodde att de där fysikerna bara skrev tråktentor! Historeier om döda gubbar verkar ju jätte kul!

2009-05-14 @ 17:01:41
Postat av: Lisa

det var jag som skrev kommentaren, glömde namn (lite trött efter en lååång dag i da hallaändska skogarna, med sakägare som såg ut att vilja börja slåss när som helst)

2009-05-14 @ 17:03:04
Postat av: åsa

det kan man tro!!



planera inte halmstad efter mig, kommer förmodligen inte kunna var med i vart fall (som de senaste fem åren:()

2009-05-14 @ 17:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0