snart dags att gå hem

Nu har jag bara några saker kvar att göra innan jag kan gå hem från jobbet idag. Är dock i behov av en snabb rensa-hjärnan-paus innan dess. Scheisse, jag har lovat att på tok för mycket ska vara färdigt innan jag tar bröllops-ledigt. Men, för att se det lite positivt, oh vad jag kommer att njuta av att vara ledig!

Åsa, har du ringt idag? Tro inte att jag har glömt!

Ja jösses, nio dagar kvar, och sen kan M kalla mig "frugan". Hoppas dock att han inte får för sig att göra det, ovanligt fult ord! (men förvisso bättre än kärringen, då skulle jag bli rosenrasande, (trots att int det scenariot fanns med på möhippan :) Det blir till att  börja baka snarast förstår jag så jag har ett litet förråd bullar att ta av, å andra sidan, så sällan som ni kommer på besök kommer nog inte åtgången vara så stor (ja!! det var en pik!)

Men Å, kan du inte ens vara ledig några dagar över helgen och följa med till Halmstad? Känns det lite bättre om jag säger att vi faktist bara har varit där en gång förut? (men det är ändock tradition, eller hur ebba?!)

Dags för sista rycket!

Kommentarer
Postat av: susanna

oj vad du är duktig som jobbar så hårt!



rosenrasande med all rätt, vi får hoppas att han kommer på något bättre att kalla dig.

2009-05-14 @ 21:30:10
Postat av: Ebba Bothén

Tradititon i sanning!!!

2009-05-14 @ 23:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0