schluss (?)

stavas det så? vi (alltså åsa och jag) är fortfarande helt slut efter veckan som gått, tillbaka på kth men vill helst gå hem och ta en tupplur eller två, men så bra allting gick, alla var så duktiga!

det är för övrigt superfint väder i stockholm idag, jättevarmt och soligt, säkert 33 grader varmt, det vill säga en grad varmare än i Milano! Fast nu är ni (lisa och magnus) väl i alperna så då är det väl knappast 32 grader längre...jag svamlar visst lite. Hoppas ni har det bra i vilket fall!

varsågod fränden! och akta så att du inte välter...är dessvärre rädd att bengt är på väg att vandra samma väg...vad ska vi ta oss till, de är så skruttiga.. Jag har också tappat bort mig alldeles i studierna, borde plugga idag men kommer knappt ihåg vad jag borde göra, så jobbar lite istället och samlar kraft (?).

Kommentarer
Postat av: Ebba Bothén

Skönt att höra att jag är i gott sällskap när det gäller att återgå till studierna. Även jag har helt förträngt vad jag gjort, vad jag skall göra och annat sånt där. Men det är klart, jag kan ju bara tänka på en helt annan sak!! efter denna fantastiska helg! ;)

2009-05-26 @ 11:29:59
Postat av: susanna

r?

2009-05-26 @ 13:22:26
Postat av: Ebba Bothén

Så kan man uttrycka det. Men det må vara en överdrift att jag inte kan tänka på något annat, men det låter så mycket bättre om det var så. I min romantiska värld!



När är det du åker till andra sidan, Susanna? Dvs. när skall jag planera in ett besök och när passar det inte?

2009-05-26 @ 15:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0