puh!

vilken dag, som jag och å har spungit omkring! Hade en mycket detaljerad plan för förmiddagen, tvungna att hålla oss till schemat inte minst för att åsa i skrivande stund sitter på ett tåg mot humla. Började dagen med en bastant frukost bestående av amerikanska pannkakor med mango, kiwi, äpple, nötter samt massor med smör och sirap, så väldigt gott. Cyklade sedan till stan i maklig takt eftersom affärerna ändå inte hade öppnat, men när de väl gjorde det satte vi fart och inom 90 minuter hade vi prickat av allt på vår lista, tillbaka hem för att hämta upp datorer och matlåda, till kth där åsas nätuttag var upptaget så hon gick hem igen, det var fullt överallt men hittade till slut ett hörn, när mitt studiesällskap tyckte att det började bli dags för lunch upptäckte jag att jag hade glömt min matlåda hemma, gav mig iväg för att hämta den, kom halvvägs hem på att åsa nog inte var där utan ute i skogen och sprang, mycket riktigt visade det sig, tillbaka till kth för att vänta tills å var hemma igen, sedan springa hem, hämta matlåda, tillbaka till kth, samla ihop alla grejer, till en mikro, paus för att springa till tunnelbanan för att möta å och få låna hennes nyckel, väldigt snäll fränd hade då med sig en termos med kaffe åt mig så jag får den och springer tillbaka mot min rykande lunchlåda, nästan framme ringer å och påpekar att vi fokuserade så mycket på överlämnande av termos att vi glömde nyckeln, språngmarsch tillbaka till tunnelbanan, hämta nyckeln, tillbaka till lunch - och puh. Klar. Om än väldigt väldigt varm, strålande sol i stockholm idag. Bänkad på filialen nu för jobb fram tills sex ikväll. Är rädd att mitt sällskap tycker att jag är helt hysterisk.

Kommentarer
Postat av: lisa

phu, jag blir alldeles trött bara av att läsa. Här vänter en liten tupplur, därefter middag och schalger med Ebba. Till det en daimtårta som magnus har fått av ica maxi (för att han fyller 30)

2009-05-16 @ 17:24:45
Postat av: susanna

oh vad det låter nice, här väntar snart träning och sedan, hör och häpna vad jag slår på stort, tapas, det ska bli så hemskt gott! det var värst vad ica är snälla, jag vill också ha en daimtårta när jag fyller trettio, eller gäller det bara m?

2009-05-16 @ 17:48:26
Postat av: Lisa

Bara du flyttar hit får du säkert också en! (och skaffar icakort)

2009-05-16 @ 18:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0