presenter från ica

Magnus har blivit fullständigt överöst med presenter från de två ica-affärerna här i stan, eller rättare sagt har han blivit överöst med kuponger som kan bytas mot diverse, företrädesvis sötsaker.  Det är väldigt trevligt för oss kunder att det har öppnat en ica till i Kungsbacka, de tävlar i att ge bra erbjudanden, för att locka folk till just sin butik antar jag.

Och förresten så är det ju inte bara för att han är så trevlig som han får presenter, det har att göra med en viss 30-års dag.

Idag har jag hämtat ut en almondy glutenfri daimtårta och en tårtspade på ica maxi. Vi har nämligen också farit runt och uträttat diverse ärenden, dock inte alls i samma omfattning som ni verkar ha gjort i Stockholm. Jag har shoppat ny BH (en ljus, har inte haft en ljus på evigheter, har länge fått ha ett vitt linne mellan bh och blus när jag haft vitt på mig, men nu ska det bli ändring), ett par haglöfs kahkifärgade shorts, mat till ikväll och blomlådor till west vilt.

just när vi hade kommit hem plingade det på dörren, och vem stod där om inte Ebba, mycket trevligt! (men jag visste ju att hon skulle komma, även om jag kanske fick det att låta som om det var en överraskning) Tydligen har hon haft något fuffens för sig på tåget.. hon verkar så hemskt gärna vilja berätta vad. Jag misstänker att det har ngt att göra med festen om en vecka.

För tänk, nu är det bara en vecka kvar, oj oj oj! Och jag som inte bakat en enda bulle hittills.

Nu är det nog dags att börja med kvällsmaten, det ska bli räkgryta. Och Nisse, jag har en känsla av att det är ikväll det händer!

Kommentarer
Postat av: Ebba Bothén

Hur kan du tro att det är något till nästa helg jag planerar?! Kan jag inte förstå. Du vet jag har en massa annat roligt OCH HEMLIGT att planera!! (eller inte...)



Tack iaf för en supertrevlig kväll igår!!

2009-05-17 @ 13:30:44
Postat av: Ebba Bothén

Kan du skicka det underbara receptet på räkgrytan?

2009-05-17 @ 13:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0