klart, bara lite försenat

puh, nu är det ivägskickat (mitt forskningförslag alltså), lite senare än tänkt men inte så stor skillnad ur min handledares ögon på onsdag kväll/torsdag morgon. Blev nästan nästan färdig igår men när klockan var halv ett (hade varit hemma och ätit och vilat lite emellan) blev jag till slut utkörd från kth av en securitasvakt, väldigt irriterande, jag höll precis på att göra klart det sista och var trots den sena timmen inte det minsta trött. Fick ordna det sista nu på morgonen istället och skickade iväg det för en liten stund sedan, hoppas nu bara på godkänt..

Oh, förresten, pluggade inte bara igår kväll utan bokade även en sängplats, här kommer jag förhoppningsvis att sova natten mellan den 11 och 12 juni, om allt går väl!

http://www.yosemitepark.com/Accommodations_CurryVillage_LodgingDetails.aspx

lite orolig för att sova i tält i "prime black bear habitat", men det är väl bara att försöka tänka på något annat, låsa in sin mat och hoppas på det bästa.

Kommentarer
Postat av: Lisa

ojoj vad spännande det låter!

När jag var i björnland i Alaska fick jag lära mig skjuta innan vi åkte ut, det kanske du oxå får göra? (eller iallafall att använda pepparspray!)

2009-05-07 @ 11:19:45
Postat av: K

" Låsa in sin mat och hoppas på det bästa ".....herregud Susanne.

2009-05-07 @ 20:18:22
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0