kära nån


Ser ni storleken?

Sitter på costa för en sista kopp kaffe innan avfärd mot stansted, min amerikanska klasskompis Kelleen är på väg hit för en pratstund, hon kommer från las vegas och är stencool. Var på senate house library i morse för att (på uppdrag av min handledare) ta en titt på ett par avhandlingar för att få en uppfattning om hur de ser ut, hade beställt fram några stycken i förväg och höll på att tappa hakan när mannen innanför disken lämpade över böckerna, ser ni storleken (ovan)? Kära nån, vilka tegelstenar! Ska jag åstadkomma något sådant? Hade föreställt mig något mer i stil med min tunna, lätta MA-bok.

Jo fränden, hur blir det med karantän när jag kommer hem? Om du tar fram madrassen från Cias rum?

Kommentarer
Postat av: K

Du är allt duktig lilla S. Ajjm so praud ovv jo! Kramar från Nitsrek!

2009-05-13 @ 12:29:48
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Alina

Himla fin blogg!

2009-05-13 @ 12:34:03
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja himla fin blogg! :) (känns som om hon har ngt av en baktanke...)



Jag är alldeles säker på att du kommer åstadkomma ngt minst lika stort, du är ju så duktigt!



Vad roligt att du har klasskamrater som du umgås med fast du bedriver studier från ett annat land.

2009-05-13 @ 13:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0