hmmm...

har till och med varit i källaren och hämtat en säng åt dig, så snäll är jag att jag trotsar mina stora skräck för läskiga saker som bor i vårt förråd för att du ska få sova som en prins!
Nej, det var en lögn, har inte vågat bära ner den sen vårt senaste besök. Eftersom det bor läskiga saker där.

Daniel har Theodor! Han fick honom på öppet köp, men vill naturligtvis behålla det det lilla livet, en sådan skönhet! Har dock inte fått betalt ännu.

Idag har jag haft tenta, blev mycket förvirrad, vad är det för skillnad på complimentary och complementary, har skrivit mycket tvetydiga meningar som passar in på både komplimang och på komplement.

Kommentarer
Postat av: Ebba Bothén

Hej Hopp!

Hur står det till med er alla en torsdag som denna? Själv håller jag på att analysera intervjumaterial, det går sakta men säkert framåt.



Nu är det inte lång tid kvar innan Lisa är GIFT!!!! Jag tänkte på det igår och tyckte att det var jättekonstigt, men jätteroligt! Fru Lisa... hmmm... Låter som en sådan fru som alltid bjuder sina vänner på hembakade bullar när de hälsar på, eller misstar jag mig?

2009-05-14 @ 11:09:59
Postat av: susanna

jag håller helt med ebba, hembakade bullr låter som at det följer med nya titeln! =)

2009-05-14 @ 11:27:09
Postat av: Lisa

hm... möjligen så länge ni inte begär att de ska vara nybakta också, jag kan nog ha ett litet förråd i frysen, för er skull!

2009-05-14 @ 17:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0