hälsningar från costa

Tillbaka i ett varmt och soligt london, och efter buss, flyg, buss igen och promenad med stopp för inköp av handsprit sitter jag nu på costa. Var så nervös att jag skulle försova mig efter en lite sen kväll igår med x antal glas vin, men det gick bra som tur är. Druckit kaffe i solen här utanför men man ser så dåligt på datorn så tvingas hålla mig inomhus trots vädret för att jobba i några timmar. Jag förstår förresten inte hur brödet kunde räcka så länge förra gången fränden, jag har redan ätit halva och är ändå alldeles utsvulten.

Kommentarer
Postat av: Ebba Bothén

Stackare! Att du tvingas leva på enbart bröd... Du behöver säkert komma till gbg på lite gödning snart!

2009-05-10 @ 16:21:32
Postat av: susanna

det behöver jag!

2009-05-10 @ 16:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0