fly eller illa fläkta....

.... det är frågan susanna var tvungen att ställa sig då hon tryckt på nödsignalsknappen på toaletten. Efter ett tags fläktande sansade hon sig så pass att hon hittade återställningsknappen och vi fick lite lugn och ro här i q-huset igen.

Idag sitter vi på kth, hittills har jag skrivit 24 ord sen halv åtta i morse, effektiviteten är med andra ord på topp.

Ska efter lunch ta en simtur tror jag, jag har fortfarande en knuta i min rygg, funderar tom på att gå till en naprapat, det är så olidligt.

Kommentarer
Postat av: susanna

det var så jobbigt! även lite jobbigt att du gör så mycket narr av din fränd, hmpf!



kan du boka naprapattid åt oss båda tror du, jag befinner mig också i ett tillstånd av olidlighet.

2009-05-27 @ 10:08:38
Postat av: åsa

det kan jag göra, så som vi lider

2009-05-27 @ 10:09:58
Postat av: susanna

numret finns min telefon som ligger här bredvid, du får låna den om du vill

2009-05-27 @ 10:13:54
Postat av: Ebba Bothén

Det är så hysteriskt roligt!!! Tur att Susanna finns som sprider så mycket glädje och skratt i våra liv!

2009-05-27 @ 17:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0