bl

försöker vänja mig vid jargongen här så att jag passar in; bl är alltså british library. Har hittat en bra plats med internet och uttag, och sitter här och väntar på att klockan ska bli elva då jag ska träffa min handledare. Min klasskompis Chris kom precis föbi, känns bra att träffa på en bekant!

Konferensen igår var jättetrevlig, gratis snittar och cupcakes, kunde inte sluta äta eftersom det var gratis så kan ha uppfattats som något glupsk. Det hela höll började halv tio och avslutades vid halv sex med vin. Därefter gick alla vidare till närmsta pub, inklusive alla lärare, så det var hemskt trevligt och jag tror att jag har knutit några nya kontakter.

Nåväl, måste bege mig och försöka skaffa ett reader's pass (uppdrag från kirkland, bäst att jag i alla fall har försökt att ordna det innnan mötet - är hemskt nervös inför det förresten, ryktet säger att han inte har något att säga - bra/dåligt?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0