bästa möhippan, ever

shit vad roligt jag hade i helgen! Jag är fortfarande alldeles uppspelt, måndag morgon till trots. Mina kollegor tittade så undande på mig när jag kom in och kvittrade godmorgon nyss, inte riktigt så jag brukar låta på mornarna, särskilt inte på måndagar!

Jag hinner inte göra ett så långt inlägg som jag skulle vilja nu, får återkomma med det, men bland annat kommer jag att minnas:


bukplåt ett nytt ord i mitt vokabulär, kan tappas, men uppenbarligen går det förträffligt att göra en stockholmsresa utan.

den fantastiska maten, oj vad det var gott! Gnoccin, salladen, fonduen, för att inte tala om alla ljuvliga efterrätter, och frukosten!

vädret bättre går ju inte att önska!

klättringen såååå roligt, men det var värst vad jag var feg!

lekarna i parken ähm, särskilt en av stationerna! :)

det känns alldelles fantastiskt att ni ordnade allt det här för min skull, tack så väldigt väldigt mycket!

Kommentarer
Postat av: Ebba Bothén

Vad bra att du hade roligt! Det hade vi alla tror jag.



2009-05-04 @ 08:23:45
Postat av: susanna

det var ett nöje!! Nu väntar vi bara på bröllopet!

2009-05-04 @ 08:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0