vårrus

Jag har jag gjort jobbpremiär igen. Det gick ganska bra, men jag blev hemskt trött framåt eftermiddagen, än är jag nog inte helt återställd. Så hemskt retligt att inte kunna träna! Men jag ska minsann inte göra misstaget att förivra mig nu igen, ångrar bittert att jag spann förra måndagen, om jag inte hade gjort det hade jag nog varit frisk nu...gnäll gnäll...

Anna som börjat på vårt jobb är en hurtig tjej, idag såg hon till att vi får ett lag till vårruset i Göteborg. Vi springer visserligen individuellt, men efteråt får vi en matsäckspåse när vi är minst 6 stycken, så hemskt gott! Fast de är lite elaka på jobbet, och tror att jag bara är ute efter maten... tsss! Jag förstår inte hur jag lyckats få ryckte om mig att vara ett matvrak, där också!


Först springer vi...


...och sen får vi fika, hurra!

För övrigt hade jag utvecklingsamtal med min chef idag, han verkar tycka att jag sköter mig. Så det var ju bra, hoppas det syns på lönen i höst också. Annars får jag väl utnyttja mina kontakter högt upp i facket som jag kommer ha fått tills dess. Imorgon är det nämligen dags för årsmötet, och tanken är att jag ska väljas in i styrelsen...hmm. Dumt nog har de lagt mötet i Helsingborg, så det blir några timmar på tåg åt båda hållen. Jag är så väldigt schizofren inför det här, önskar jag hade kunnat vara med i styrelsen utan att gå med i facket, men det går visst inte...


Kommentarer
Postat av: åsa

har just ätit grädde, är så hemskt mätt! själv har jag dock tränat idag, mycket försiktigt med tanke på min fot. Lyssnar på något väldigt stämningsfullt av burt bacharach på spotify för tillfället, var är världen på väg...

2009-03-23 @ 20:22:51
Postat av: susanna

oj så spännande, tänk att du ska gå med i facket, OCH i styrelsen, nu kanske det kan bli lite ordning!



jag vill också spring vårruset, tycker att det verkar supertrevligt, har kampanjat lite här men åsa verkar tycka att det är för kort, men kanske en picknickkorg kan övertala henne, om jag springer, och åsa, och cia, och...chatrine, anna?, sara, alex? vad tror du fränden?

2009-03-23 @ 20:44:53
Postat av: åsa

jag är inte helt oäven, kan prata med chatrine imorgon, hon vill ju börja träna

2009-03-23 @ 20:50:00
Postat av: lisa

åsa och nisse, bor inte ni i samma rum? fast det är ju trevligt för oss andra när ni kommunicerar via bloggen förstås

2009-03-23 @ 22:05:07
Postat av: Magnus

Hoppas grädden smakade bra Åsa. Du vet händelsevis inte någon vänlig själ som har en inbjudan till spotify till övers?

2009-03-23 @ 22:56:57
Postat av: åsa

om man kan ladda ner utan inbjudan får du gärna använda mitt användarkonto!

2009-03-24 @ 09:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0