torsdag!

kanske veckans bästa dag nuförtiden, eftersom den innebär att jag har jobbat färdigt för veckan och får övergå till att plugga i fyra dagar, vilket för tillfället är ganska avslappnat (om än något frustrerande) eftersom jag inte har så mycket annat att välja på än att läsa läsa läsa. Innebär även att jag kan ta kafferast utan att titta på klockan vilket alltid är lika trevligt.

sitter i skrivande stund på kth biblioteket, där jag har varit hela veckan, idag dock utan åsa som precis har åkt till humla. är i och för sig rädd att risken är ganska stor att hon fortfarande är kvar på centralen, sj har problem för närvarande om man ska tro dn, vilket man väl ska? hur som helst, mycket nöjd med min plats på biblioteket här efter att ha flängt runt mellan q, kåren, su etc ett tag utan att det har känts riktigt rätt, vilket det gör nu.

på tal om dn, har ni läst artikelserien "I väntan på Sverige" (fyra delar, första delen här)? Mycket läsvärt, sant, tänkvärt, välskrivet och, inte minst, otroligt roligt bitvis. Skrivet av Maciej Zaremba som nu är min nya idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0