sol!

strålande sol på östkusten idag och invigning av solglasögon, inte alls dumt.

sitter och pluggar idag (lagt om mitt schema om någon undrar) och, hm, det går väl inte jättedåligt, men...det blir så lätt att man bara läser, lägger till i bibiografin, läser lite till, plötsligt har ett par veckor gått och det känns som att man har åstadkommit....ingenting...eller väldigt lite. Blir lite nervös av det här, man måste ju läsa mycket men samtidigt skulle det kännas bra att få något mera handfast gjort..någon som känner igen sig?

nu ska jag i alla fall ta och motverka den här känslan genom att läsa lite till och SNART få något påtagligt gjort, jag ska jag ska jag ska jag ska...!

Kommentarer
Postat av: Ebba Bothén

Ack ja, jag känner igen mig! Återigen börjar jag fundera på om det inte är väldigt roligt att jobba på en industri trots allt.



Idag har jag skrivit på kontraktet för lägenheten i Skövde. Det är förenat med ganska mycket ångest. Jag hoppas att jag har fattat rätt beslut...

2009-03-18 @ 12:40:30
Postat av: susanna

oj oj, stora beslut, men det kommer säkert att bli jättebra, och vilka beslut är inte ångestladdade? =) men jag tror att det kommer att bli bra!!!

2009-03-18 @ 13:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0